Kepentingan Carta Organisasi dalamFront Office Department
Sebagai Senarai Rujukan.
- Rujukan untuk megetahui kedudukan pangkat dan tanggungjawab yang diamanahkan di dalam organisasi.
- Selain daripada itu ia juga mengambarkan saiz dan kemampuan pegurusan operasi didalam organisasi.
Dapat Membezakan Jawatan-jawatan Dalam Front Office Department.
- Setiap jawatan organisasi memegang tanggung jawab dalam melancarkan pegurusan operasi di dalam front office department.
- Setiap jawatan di dalam Front Office Department perlu menhantar laporan terkini kepada ketua-ketua bahagia mereka.
Dapat Mengenal Pasti Siapa Majikan Kita Dan Siapa Pekerja Kita.
- Bagi staf yang baru berkerja mereka dapat megenali majikan dan staf-staf yang lain.
- Dapat membina pasukan yang mantap dalam pegurusan operasi front office department apa bila saling megenali antara satu sama lain.
Tidak Akan Melakukan Kerja Lain Yang Melangkaui Kuasa Kita.
- Setiap staf mempunyai tugas dan tanggung jawab yang perlu di selesaikan dan tidak melangkaui kuasa yang telah ditetapkan.
- Setiap masaalah yang tidak berkaitan dengan senarai tugas perlu disampaikan pada ketua-ketua yang berkaitan.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan